Installation view, Accumulations / 蓄積

 

4649 /よーろーしーく/ ,2019
Shogo Shimizu / 清水翔吾, Romulus(Modelling Resin)

 

Joel Kirkam / ジョエル・カーカム / 
‘Getta Grip’, 2017, Air drying clay, acrylics, epoxy putty, glue
150 × 80 × 20mm

 

ミッチェル・カミング, Tacit’, Window Works, 2017
‘Tacit’ deodorant from Aesop

 

 

長谷川 祐子, Signed Book Publications, 2019 – 2022

 

 

4649 / よーろーしーく /, 2019
Yuhei Kobayashi / 小林裕平, See Stars(Silk Screen Tabacco Pack)

 

ジョエル・カーカム, ‘Sentinel’ (Sock Head), 2021
Stones, wood, epoxy putty, glue, nylon 240 x 80 x 60mm

 

 

長田 奈緒, bubble wrap (blue) from “It’s that, It’s thus, – It’s so”, 2016
Silkscreen ink on satin, 310×230×30 mm. ed.3

 

森田 浩彰,  From Fuji Mineral Water to Mount Franklin, 2020
1.5L Fuji Mineral Water, Mount Franklin, Metal fittings, glass shelf

 

 

杉戸 洋, Pink Paintings 1 & 2 , 2021
Acrylic medium on Linen, Stretcher tacs, Wall pins

 

 

Brian Fuata / ブライアン・フアタ / exchange valve ‘Turnstile’, 2013
Textual performance piece, Inkjet print on copy paper (A0) Reframed as laser cut on acrylic panel (A2),
Ghost Portrait Performance photographs (A5) by Jesse Hogan / ジェシー・ホーガン / 

 

 

ジェシー・ホーガン, Bracket s Underscore ( ______ ), 2022
Neon, transformer, aluminum, acrylic

 

 

 

奥村雄樹, Transper sonal Ge stural Bicentrum, 2017,
Double-sided archival pigment print mounted on aluminum plate, 15.7 x 23.6 x 0.2 cm, Ed. 10. + Signature wood mount

 

 

レオン・アイザック, Cracked Vase, 2021
Marble Sculptures

 

 

レオン・アイザック, Sculptural Functionalism, 2022 Marble Sculptures,
Wood, Brackets, 2 x 4

 

 


関真奈美, Hexaptyque, 2019,

aluminium, styrofoam, stock photography, photographic paper, cut-out sticker, ceramic, cushion, brick, float, chair, handrail, card board, silicone tube
Photo: Shu Nakagawa

 

 

 

熊倉 晴子, & AGS/MAM023: QR Code, 2015
QR Code for Video footage of Tokyo sent to Agatha Gothe-Snape as research preparation for MAM Project 023: AGS Uploaded to Youtube Aluminum

 

 

アガサ・ゴスースネイプ, Oh Window’ Score, Floor Map, 2017, 
PPTX, Performance Sequences, MAM Project 023

 

 

アンナ・ジョン, Select objects from Sea Tooth (Shhell), 2019
Cast bronze, ceramics, various materials, dimensions variable

 

 


パブロ・センデハス, The Realm of the Half Forgotten [忘れられつつある領域], 2021
a middle-class initiative for Nichido Contemporary Art Wall work, Exhibition Proposal, Vinyl Wall Text

 

 

Interviews with Ranzan Studio, 2019 (Photography by ホーガン・ジェシー
Documentary Video Stills, Portraits

 

 

 

 

ブルック・アミティ・スタンプ‘a satellite, a letter, a rock, a s c ore’, 2017
Text, performance & archive

 

 

西尾 佳那, “How to be Comfortable”, 2019
Video Loop, fabric, text

 

 



磯谷博史, Onions and Postcards, 2015
Postcard of an Onion, being cut by a Postcard of a cut Onion + Signature wood mount

 

 

ヘレン・グロガン, untitled notations (SET AND DRIFT), 2019-2020
PDF, Officeworks colour copy machine prints on OPS-A4 yellow, 200GSM & OPS-A4 white uncoated 300GSM

 

 

4649 /よーろーしーく/ Yuu Takamizawa / 高見沢ゆ
 
SALT & Fortune, 2019
Natural Salt Crystal, 1000 Yen Note 

 

 

    

 

Photo: Koichi Nishiyama

 

 

Accumulations / 蓄積

 

会期:2022年7月2日(土)–  7月24日(日)
会場 : 青山目黒 〒153-0051 東京都目黒区上目黒2-30-6

 

Curated by Hogan, Jesse
ft. Guest Artists |
(Names with Japanese Pronunciation):

___

Agatha Gothe-Snape / アガサ・ゴスースネイプ /
Pablo Cendejas / パブロ・センデハス /
Mitchell Cumming / Knulp / AJAR / ミッチェル・カミング /

Brian Fuata / ブライアン・フアタ /
Helen Grogan / ヘレン・グロガン /
Yuko Hasegawa / 長谷川 祐子 /
Jesse Hogan / ジェシー・ホーガン /
Leon Isaac / レオン・アイザック /
Hirofumi Isoya / Statements / 磯谷 博史 /
Anna John / アンナ・ジョン /
Haruko Kumakura / MAM / 熊倉 晴子 /
Joel Kirkham / Goya Curtain /  ジョエル・カーカム /
Hiroaki Morita /  森田 浩彰 /
Kana Nishio / 西尾 佳那 /  
Yuki Okumura / 奥村雄樹 /
Nao Osada / 長田 奈緒 /
Manami Seki / 関真 奈美 /
Brooke Amity Stamp /  ブルック・アミティ・スタンプ /
Hiroshi Sugito / 杉戸 洋 /
Atelier Ranzan / アトリエー嵐山 /

4649 Galerie Tokyo / よろしく /


Poster & Flyer Design: Kohsuke Hayashi